neljapäev, 1. märts 2012

vahva! EMT üritas mu numbrit varastada!

EMT üritab raha teenida võõrate klientide enda ootejärjekorda kutsumisega.
Firma saatis SMSi: "teie numbri teisaldamine EMT võrku on peatatud. Probleemi lahendamiseks võtke ühendust ..." (lauatelefoni number, kus pikk ootejärts) :P
Kuigi ma ei ole sinna teisaldamiseks küll avaldust teinud, ei ole küll vähimatki plaani selleks. Ei saa muidugi välistada, et kunagi kaugemas tulevikus, aga arvestades nende raha-pakkidega-ahju imagot, mis turunduses välja paistab (minu EMT jne), siis tänan ei - mitte minu raha eest! Samas kui Elisa ja Tele2 on isegi maapiirkondades teinekord parema leviga...

Uuendus: EMT vastas meilitsi mõned päevad hiljem. Üks kunde olevat oma numbri pähe kogemata minu numbri üles kirjutanud avaldusse. Vastus oli viisakas, kuid selgelt eestimaalaslike apsudega: mõned käänded-pöörded veidi vildakalt. Selline suures ettevõttes tihti juhtuv aps võiks olla paremini tüüpvastusena valmis kirjutet, et eestimaalasel lihtsam vastata oleks.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend