reede, 10. detsember 2010

EISA saadab spämmi

vastake talle umbes nii:

saatja Madis <*@gmail.com>
adressaatidele Eesti Interneti SA
kuupäev 10. detsember 2010 20:31
teema Re: .ee domeenide registreeringut tuleb uuendada. Kontrolli oma domeene.
saadetud domeeni poolt gmail.com
peida detailid 20:31 (30 minutit tagasi)
Ärge spämmige!
pri.ee domeenide kasutajad kolivad oma domeenid üle otse .ee alla või jätavad Marek-Andrese Lexuse kinni maksmata ja võtavad .eu domeeni nagu mina. Minu arvates on pri.ee eest võrdse summa võtmine röövimine, häbenege!

Madis

10. detsember 2010 18:03 kirjutas Eesti Interneti SA :
- Kuva osundatud tekst -


Mõistlik on vastuse aadressiks lisada ka mõni teine aadress, näiteks: info@eestiinternet.ee, võib kahtlustada, et teavitus@eestiinternet.ee saadetakse esimese raksuga /dev/null' i (st kustutatakse).

Ja seda, et too Delfi lugu, ma arvan, et E. U. on seda kirjutama pandud ennekõike tanki paneku mõttes. Vähemalt mulle tundub, et selle kavala "äriplaani" taga võivad otsesemalt olla pigem veidi teised inimesed. Kui M-A ise oleks kirjutanud, siis oleks see lihtsalt liiga avalik olnud ... E. U. huvi peaks olema ennekõike Linxtelecom ja sellel firmal ei ole nii oluline kui palju domeene on .ee ja kui palju mõnd muud masti, nende "bisness" on majutus. Neid peaks pigem huvitama odav domeen, et majutuse eest rohkem raha kätte saaks (nende kliendid ja nende klientide kliendid) ja E. U. ise tunnistab ka, et domeen võiks olla odavam. Kuigi pehmelt, et mitte vastuollu minna oma teise positsiooniga.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend